Baran
Baran je dcera afgánského uprchlíka, Lateef íránský dělník. Tito dva mladí lidé si nevymění ani jediné slovo, a přesto se na plátně odehraje jeden z nejsilnějších milostných příběhů, jaké kdy byly natočeny.