Samsara
Tashi, mladý buddhistický mnich, se rozhodne opustit klášter. Život mimo klášterní zdi je ovšem mnohem složitější, než čekal: poznává vášeň, otcovství, žárlivost, nevěru, zradu, mstu, bezmoc a bídu.
Tashi je mladý buddhistický mnich, který strávil tři roky o samotě, ponořen do hluboké meditace. Po třech letech je převezen do kláštera, kde pokračuje v životě v modlitbách. Během žehnání úrody si všimne dcery místního rolníka Pemu a najednou se v něm probudí muž. Tashi se rozhodne opustit klášter, vzít si Pemu a začít žít ve vesnici. Buddha přece taky strávil 29 let svého života poznáváním pokušení světského života, než se jich úplně vzdal. Život mimo klášter je ovšem mnohem složitější, než Tashi čekal. Tashi poznává vášeň, otcovství, žárlivost, nevěru, zradu, mstu, bezmoc a bídu. Musí sám najít odpověď na věčnou otázku, zda je důležitější zasvětit svůj život modlitbám, meditacím a duchovnu, nebo žít obyčejný, tvrdý život plný složitých emocí a citů, kde je často velmi těžké rozhodnout, co je dobré a co zlé, co je správně a co špatně.