Bratr
Mladý muž z Hongkongu se vydá na cestu do Číny, aby tam našel svého bratra, o kterém už tři roky neslyšel. Jeho jedinou stopou je pohled poslaný z malého zapadlého městečka někde na hranici s Tibetem.
Mladý muž z Hongkongu se vydá na cestu do Číny, aby tam našel svého bratra, o kterém už tři roky neslyšel. Jeho jedinou stopou je pohled z malého městečka jménem Qinghai v zapadlé horské provincii nedaleko Tibetu. Tam se seznámí s dívkou, která byla možná bratrovou přítelkyní, a s mladíkem na motocyklu, který zřejmě zná vysvětlení bratrova zmizení. Pro našeho hrdinu se stane tento výlet duchovní cestou, jejíž výsledek nemohl dopředu předvídat. Film byl natočen v nadmořské výšce 4000 metrů, téměř bez peněz, se štábem o šesti lidech (z nichž polovina neměla vůbec žádné zkušenosti s filmováním) a s neherci.