Lisa Picardová je slavná
Lisa Picardová je začínající herečka z New Yorku, kterou si vyhlídne dokumentární režisér, toužící zachytit rané stadium toho, jak se člověk stane slavným. Vtipný a inteligentní mystifikační dokument o natáčení dokumentu – a samozřejmě o slávě.