Manito
Washington Heights, Manhattan, New York, USA: před patnácti lety se této čtvrti říkalo hlavní město cracku na světě. Povede se Manitovi zbavit stínu, který tato minulost dosud vrhá na celou čtvrť a všechny její obyvatele?
Washington Heights, Manhattan, New York, USA. Před patnácti lety se této čtvrti říkalo hlavní město cracku na světě. Dnes sice drogoví dealeři pomalu mizí z ulic, ale jejich neblahé dědictví stále vrhá stín na celou čtvrť i její obyvatele. Junior Moreno je bývalý vězeň, který se snaží začít znovu. Jeho mladší bratr Manito neboli Manny právě maturoval jako jeden z nejlepších ze třídy a chystá se dále studovat. On je nadějí pro budoucnost. Ovšem během noci po maturitním večírku se Manito octne tváří v tvář osudové situaci a učiní rozhodnutí, které navždy změní jeho život.