Mezizemě
Neobvyklé setkání osmdesátiletého holandského vdovce a mladého súdánského ilegálního přistěhovalce. Vítěz mezinárodního filmového festivalu v Rotterdamu 2002 (společně s českým filmem Divoké včely Bohdana Slámy a rumunským snímkem Boží polibky režiséra Sinisy Dragina).