Ljubljana
Lublaň, Slovinsko. Pět mladých lidí mezi dvaceti a pětadvaceti lety se snaží najít si své místo v životě. Chladný a odcizený portrét současné Lublaně, hlavního města Slovinska, a její poněkud ztracené generace.