Kůže
Dojímavý a zároveň humorný příběh dvou naprosto odlišných bratrů z indiánské rezervace Pine Ridge. Ten mladší, Rudy, pracuje jako policista a denně se setkává s bídou a živořením svých soukmenovců: s nezaměstnaností, alkoholismem a domácím násilím, které se stalo pro mnohé obyvatele rezervace něčím naprosto normálním. Jemu samotnému se do značné míry podařilo uniknout z tohoto zoufalého bludného kruhu. Jeho starší bratr Mogie to však nedokázal: stal se z něj alkoholik. Rudy je každý den svědkem toho, jak se jeho bratr sám ničí. Musí se vyrovnat nejen s ním, ale také s vlastní bezmocností a vztekem. Silné drama plné autentických, téměř dokumentárních detailů ze života současných Indiánů.