Plačka
Wang, mladá žena z Guizhou, je po zatčení manžela deportována z Pekingu zpátky do své rodné provincie. Tam se začne živit jako profesionální plačka na pohřbech. Trpce pravdivý portrét života v současné Číně se všemi jeho protiklady, humorem i krutostí.