Bonaerense
Autentický, pravdivý, až téměř dokumentární portrét policie v současné Argentině ukazuje kořeny korupce na příběhu jednoho policejního nováčka.
Pětatřicetiletý Zapa je obyčejný, těžce pracující člověk, zámečník z malého argentinského města. Když ho jeho šéf požádá o malou službu pro jisté zákazníky, Zapa souhlasí – nemá na výběr. Ukáže se, že jde o vloupání do obchodu. Zapa má otevřít sejf. Šéf záhy zmizí z města a Zapa se brzy stane hlavním podezřelým. Aby se vyhnul vězení, odjede z rodného městečka do betonové džungle Buenos Aires, kde se na radu svého strýce, policejního inspektora, přihlásí k policii. Po měsících tvrdého výcviku se Zapa stane policistou. Začne zjišťovat, jak funguje korupce, a postupně se stane součástí celého systému. Brzy už není cesty zpět.