Mrtvý muž
Nenápadný a nijak atraktivní právník Thomas ke svému velkému překvapení zjišťuje, že kráska, kterou potkal v bazénu, jeho sympatie opětuje… Hitchcockovský příběh o zdánlivě náhodném setkání právníka a tajemné mladé ženy, o dávné brutální vraždě a touze po pomstě, jíž je podřízeno vše.
Právník Thomas má rád ve všem jasno. Vždy potřebuje mít kontrolu nad situací a jeho život se odvíjí přesně tak, jak si přeje. Každé ráno než jde do práce, chodí si Thomas do zaplavat do bazénu. Náhodou se tu seznámí s krásnou a tajemnou Leylou, na niž nemůže zapomenout. Leyla je protikladem jeho jasného života plného neměnných pravidel a zásad. Možná právě proto se do Leyly zamiluje, možná právě její chladná krása a tajemnost jsou zosobněním Thomasových tajných snů. Jednoho dne však Leyla beze stopy mizí, aniž by se Thomasovi podařilo zjistit o ní cokoli bližšího. Když se s ní znovu setkává, je Leyla někým úplně jiným. Pracuje v kantýně podniku, který v rámci nápravně-výchovného programu zaměstnává Bluma, Thomasova klienta, jenž má za sebou dlouhý pobyt ve vězení za brutální vraždu. Zdá se, že Leylin vkus se velmi podivně změnil a že nyní našla zalíbení v ošklivém a neohrabaném Blumovi. Je možné, že by se za podivným zájmem mladé ženy nejprve o Thomase a vzápětí o jeho mandanta skrývalo něco jiného, nebo jde jen o sérii podivných náhod?