Millennium Mambo
Půvabná Vicky se rozhoduje mezi dvěma muži. Hao-hao ji využívá, nechává se od ní živit a ještě ji pronásleduje žárlivými výstupy. Jack si komplikuje život jiným způsobem, ale jejich vztah má větší šanci.