Drobné nehody
Po náhlé smrti matky, která byla skutečnou hlavou rodiny a základním stmelujícím prvkem, sledujeme osudy čtyř pozůstalých, kteří se každý po svém musí vyrovnat s novou situací. Otec a dospělé děti – dvě dcery a syn – se snaží najít sami sebe a postupně všichni čtyři zjišťují, že rodina není to, co si člověk vybere, ale to, do čeho se narodí.