Lantana
Lantana je exotický keř rostoucí v tropických oblastech. Na první pohled krásná rostlina s pestrobarevnými květy. Pod povrchem této krásy se však ukrývá hustý trnitý porost. Lantana je hlavním symbolem psychologického dramatu, které odhaluje labyrint vztahů, vášní a podvodů protagonistů tohoto netradičního kriminálního filmu. Ústřední postavou příběhu je detektiv Leon Zat, který se cítí provinile, protože podvádí svou ženu. Rámec kriminálního příběhu využívá režisér jako kostru pro podrobnou studii vztahů čtyř manželských dvojic. Tajnosti a lži těchto dvojic se různým způsobem proplétají s Leonovým vyšetřováním a vyhrocují jeho osobní krizi, již musí vyřešit. Každá z postav příběhu má něco, co musí skrývat před ostatními podobně jako keř lantany...Hlavním kreditem filmu jsou především výborné herecké výkony hvězd Kerry Armstrongové, Barbary Hersheyové, Geoffreye Rushe a Anthonyho LaPaglii v roli detektiva Zata. Snímek byl oceněn sedmi cenami Australského filmového institutu, včetně ocenění za nejlepší film a scénář a několika cen za herecké výkony. Kromě toho se film stal vítězem v pěti hlavních kategoriích Australských nezávislých filmových cen.