Blafuj jako Beckham
Když je vám osmnáct, milujete Beckhama a umíte to s míčem tak dobře jako on, patří vám celý svět. Omyl! Pokud se totiž jmenujete Jess, je vám sice osmnáct, ale jste dívka, a navíc Indka – zapomeňte na to! Naštěstí Jess jednoho dne potká stejně starou Jules, která hledá nové talenty pro dívčí fotbalové družstvo...