Psí dny
Příběh filmu se odehrává během jednoho víkendu na anonymní periferii Vídně. Je strašné horko a lidé, kteří na sobě mají jen málo oblečení, se postupně obnažují nejen fyzicky, ale i psychicky. Režisér nás konfrontuje s osudy několika lidí, s jejich zoufalou touhou po lásce a s téměř beznadějnou nemožností ji nalézt a udržet. Snímek získal Velkou cenu poroty na MFF v Benátkách 2001.