Válečník
Epické vyprávění o cestě válečníka Lafcadii ze středu indické pouště k zasněženým a očistným vrcholkům Himálaje. Vizuálně velmi krásný a působivý snímek získal na festivalu v San Sebastianu 2001 Cenu za nejlepší kameru a na filmovém festivalu v Londýně hlavní cenu - Sutherlandův pohár.