Láska na grilu
Dva manželské páry žijící ve Frankfurtu se pomalu blíží k věku čtyřicátníků, jejich životy vyplňuje nekonečná nuda a milostné vztahy už dávno vyhasly. Rutinou se stalo i jejich vzájemné přátelství a společné večery vyplňované obyčejně přehlídkou obrázků z dovolené. Chris pracuje jako rozhlasový moderátor, se svou ženou Katrin si však už nemá téměř co říci. Uwe zase tráví veškerý čas ve svém stánku s občerstvením, takže vlastní ženu Ellen a děti mírně zanedbává. Není divu, že náhodné setkání dvou osamělých a citově vyprahlých přátel Ellen a Chrise přeroste v milostný románek. Jejich vášnivé vzplanutí je však velice záhy odhaleno. Na tahu jsou nyní Katrin a Uwe... Dokumentárně stylizovaný tragikomický příběh každodenního života byl natočen s minimálním štábem, bez scénáře a výhradně na základě herecké improvizace. Film získal na letošním MFF v Berlíně Velkou cenu poroty.