Působivě nasnímané existenciální drama o smrti, sexu, lásce a duchovních otázkách vypráví o muži z města, jehož život ztratil veškerý smysl. Přichází proto do malé odlehlé vísky s cílem spáchat tam sebevraždu. Po několika dnech se jeho plány nečekaně zcela změní a on se začne znovu zajímat o věci kolem něj... Film si z letošního MFF v Cannes odnesl Zvláštní uznání, jež mu udělila porota Camery d´Or hodnotící filmy začínajících tvůrců.