Ples příšer
Vězeňský dozorce si po sebevraždě svého syna začne s manželkou vězně, při jehož popravě nedávno asistoval. Syrový příběh amerického režiséra Marca Forstera, který proslul opravdu dlouhou sexuální scénou hlavních představitelů. Herečka Halle Berryová byla za svůj výkon oceněna Oscarem a Stříbrným medvědem na MFF v Berlíně 2002.