Opojen ženami a malováním
Výpravný korejský film o životě geniálního korejského malíře Jang Seung-upa „Ohwona“ (1843 – 1897). Snímku dominuje výrazná herecká kreace herce Choi Min-sika, který s neobyčejnou bravurou dokázal vyjádřit jemné odstíny malířovy složité osobnosti. Legenda moderní korejské kinematografie režisér Im Kwon-taek získal na letošním MFF v Cannes za tento snímek Cenu za nejlepší režii ex-aequo.