Blažené bytosti
Prosťáček Maxime se v Paříži stává tlumočníkem pragmatického amerického byznysmena Jacka. Společně se vydávají do exotické Indie, aby tady hledali novou zkušenost, naději a lásku. Průvodkyní na cestě za světlou harmonií života se oběma povahově odlišným mužům stává bývalá jeptiška Justine.
Pětadvacetiletý prosťáček Maxime Lecocq přijíždí do Paříže. Cizinec bloudící neznámým městem není bez jistot: má svůj sen o lásce, citlivost, intuici a štěstí. To vše ho zavede do baru hotelu Raphael, kde potkává bohatého amerického byznysmena Jacka Lesterhoofa. Protože Jackův tlumočník byl vyřazen ze hry srdečním záchvatem, angažuje Američan Maxima na jeho místo pro blížící se důležité obchodní jednání. Jacka a Maxima však začne spojovat i jiné pouto než jen vztah mezi šéfem a zaměstnancem nadaným schopností tlumočit nejen slova, ale i pocity a touhy sebe i svého okolí. Maxime inspiruje byznysmena k tomu, aby se společně vypravili do světa snů – do daleké, exotické Indie. Setkání se světem plným kontrastů, zcela odlišným od toho, který dosud znal a ve kterém se naučil pohybovat, znamená pro pragmatického Jacka zcela novou zkušenost. Pro oba muže je ovšem stejně důležité setkání s bývalou jeptiškou Justine, se kterou Maxima spojuje minulost – a možná i budoucnost. Justine se stane jejich společnicí na cestě za hledáním světlé životní rovnováhy. Na této cestě však mladou ženu i oba její společníky nečeká jen radost, ale i bolest a rozčarování.