To je mé tělo
Druhá část volné trilogie věnované tématu svobody vypráví příběh sexuálně frustrovaného amerického farmáře Lyla, který po boku Francouzky Juliette poprvé v životě poznává tělesnou vášeň. To je však proti mysli jak farmářově puritánské manželce, tak bigotní venkovské komunitě.
Pětatřicetiletý americký farmář Lyle žije v neplodném manželském svazku s puritánskou manželkou Amy, která ho má ráda, ale zůstává věrná svému kdysi dávno tragicky zemřelému snoubenci. Když přijíždí na návštěvu Lylův kamarád z dětství, dnes úspěšný spisovatel Vernon, farmářův život se mění. S Vernonem totiž do jeho života vstupuje spisovatelova francouzská přítelkyně Juliette. Svobodomyslná dívka přesvědčí Lyla, že frustrace, které mu celou dospělost zabraňovaly žít normálním sexuálním životem, byly jen chimérou. Po Juliettině boku muž poprvé prožívá tělesnou vášeň, což pochopitelně traumatizuje Amy a způsobuje pobouření v konzervativní venkovské společnosti. Lyle manželku marně přesvědčuje, že jeho vztah s Francouzkou je založen jen na sexu a že ji má stále rád. Po otevřené demonstraci "cizoložného" vztahu na dožínkové slavnosti se pobouřená komunita rozhodne Lyla ztrestat. Rozhodnutí bigotních venkovanů vzít morální spravedlnost do vlastních rukou nemůže vyvrcholit ničím jiným než tragédií. Prostřední část volné trilogie je věnovaná svobodě sexu. I když byl snímek natočen digitální kamerou, opouští pravidla manifestu Dogma 95.