Athénské blues
Na Athény padá soumrak, ale tohle město nikdy neusíná. Také někteří lidé nepotřebují spát – trojice starých přátel, kteří popíjejí víno a vyprávějí si zábavné příběhy, bývalá královna krásy Maria ani její vnuk Thomas, který se vydává na dobrodružnou výpravu do noci. Je to noc magická, plná hudby, jež k Athénám nerozlučně patří.
Na Athény padá soumrak, ale tohle město nikdy neusíná. Také někteří lidé nepotřebují spát – patří k nim i trojice starých přátel, kteří vysedávají u stolku, popíjejí víno a vyprávějí si zábavné příběhy. Nespí ani Maria, bývalá královna krásy, která má na starosti vnuka Thomase. Neodolá však schůzce s dávnou láskou, a když se vrátí z biografu domů a uloží chlapce ke spánku, nevšimne si, že vnouček utekl a vydal se za dobrodružstvím do města, jež kypí nočním životem. Je to magická noc, kterou obyvatelé tohoto kouzelného města prožívají po svém, do uší jim zní hudba, jež k Athénám nerozlučně patří. Je to vesmír sám pro sebe, který stojí za to vnímat všemi smysly...