Válečný fotograf
Režisér dokumentárního snímku Christian Frei přibližuje divákovi osobnost světoznámého válečného fotografa Jamese Nachtweye. Doprovází svého hrdinu do Kosova, Palestiny či Indonésie, kde je přítomen okamžiku fotografického zachycení lidské bolesti a utrpení.
Režisér dokumentárního snímku Christian Frei přibližuje divákovi osobnost světoznámého válečného fotografa Jamese Nachtweye. Ten si již jako mladík předsevzal věnovat se fotografickému zaznamenávání utrpení, válek, bídy a bezpráví, kterému jsou lidé na celém světě vystaveni. Aby se mohl řemeslu věnovat naplno, rozhodl se „obětovat" mu svůj soukromý život. Režisér doprovází Jamese Nachtweye do Kosova, Palestiny či Indonésie, kde je přítomen okamžiku zachycení obrovské lidské bolesti a utrpení. Sám James Nachtwey k tomu podotýká: „Každou chvíli, kdy jsem tam byl, jsem chtěl utéct. Nechtěl jsem to vše vidět. Pronásledovala mne otázka: Mám všeho nechat a utéct, anebo se vyrovnat se zodpovědností být zde s fotografickým aparátem?" Christian Frei zpovídá i Nachtweyovy spolupracovníky a přátele, jejichž vyprávění dokresluje Nachtweyovu osobnost, která rozhodně neodpovídá obvyklým představám o otupělém válečném veteránovi.