Cockettes
Svérázný sanfranciský divadelní soubor Cockettes vznikl v roce 1969 v hippie komunitě KaliFlower, ze spontánní touhy po zcela svobodném projevu. Skupina, o které dnes většina lidí nic neví, se ve své době stala obrovským fenoménem a se svým programem vystoupila i na Broadwayi.
Divadelní soubor Cockettes vznikl v roce 1969 v sanfranciské komunitě hippies, zvané KaliFlower. Jeho členové uplatňovali v životě i na jevišti naprostou svobodu sexuálního, uměleckého i obecně lidského projevu, zahrnující bizarní kostýmy a líčení, parodická hudební čísla, ale též drogy a všechny podoby sexu. Vůdčím členem této kultovní skupiny byl newyorský herec George Harris, známý pod přezdívkou Hibiscus. Ten však opustil soubor krátce předtím, než se konalo jeho vystoupení na Broadwayi. Dokument zachycuje vzpomínky bývalých členů Cockettes - alespoň těch, kteří mezitím nepodlehli drogám či chorobě AIDS - a doplňuje je o mimořádně velkou kolekci fotografií a filmů z dob největší slávy souboru. Snímek nabízí ohlédnutí za historií jedné nekonformní skupiny, která svým způsobem prodloužila éru hippies, ale také pohled na americkou kulturu konce šedesátých a počátku sedmdesátých let. Název Cockettes je parafrází názvu legendární taneční skupiny Rockettes, působící v newyorské Radio City Music Hall.