Ruthie a Connie
Hrdinkami tohoto dokumentu jsou dvě na první pohled zcela obyčejné Američanky. Žijí v Brooklynu v malém domku, věnují se svým zálibám, na zimu jezdí na Floridu, setkávají se s přáteli, někdy si jdou zatančit. Při jejich upřímné zpovědi však zjišťujete, že Ruthie ani Connie přece jen nejsou tak úplně obyčejné staré dámy. Jsou to lesbičky, které se rozhodly, že nebudou svůj vztah tajit. Obě prožily podobný osud v brooklynské židovské komunitě. V 50. letech se vdaly, porodily děti, ale protože nebyly v manželství šťastné, nakonec se obě rozvedly. A pak zjistily, že konečně našly samy sebe – lásku, vášeň, přátelství, prostě vztah na celý život. Jenže to nebyl vztah k muži, ale k ženě. Cena, kterou za to obě musely zaplatit, byla vysoká – ti, kdo je neodsuzují, to potvrzují. Ruthie a Connie slaví pětadvacáté výročí své lásky a konečně se dočkají i obřadu, který jejich láskyplný vztah stvrdí před bohem i před lidmi.