Juičimu je čtrnáct let. Ve škole je téměř každý den terčem šikany a jeho život je doslova peklo. V těchto těžkých dobách je Lily Šu-Šu, populární zpěvačka, to jediné, na čem mu záleží, a jen její písně mu pomáhají přežít. Pro Lily vytvořil webové stránky, kde je celý jeho svět a vše o Lily Šu-Šu...
Juičimu je čtrnáct let. Ve škole je téměř každý den terčem šikany a jeho život je doslova peklo. V těchto těžkých dobách je Lily Šu-Šu, populární zpěvačka, to jediné, na čem mu záleží, a jen její písně mu pomáhají přežít. Jeho svět se omezil na webové stránky fanklubu Lily Šu-Šu s názvem „liliphilia“, které sám vytvořil. Jednoho dne se Philia, což je Juičiho internetová přezdívka, „seznámí“ s jiným vášnivým fanouškem Lily Šu-Šu, který si říká Modrá kočka... Rok předtím byl Juiči dokonale šťastný. Ještě neznal Lily Šu-Šu a kamarádil se s Hošinem. Byli nejlepší přátelé a trávili spolu veškerý volný čas. Po prázdninách se ale Hošino změnil. Poté, co zbil a přede všemi ztrapnil jednoho ze spolužáků, se stal vůdcem školního gangu a zakrátko se mezi jeho oběťmi ocitl i Juiči. Tak si Juiči našel Lily Šu-Šu, která mu dodává sílu, a díky ní „potkal“ Modrou kočku, která mu jako jediná rozumí. 8. prosince 2000 se koná velký koncert Lily Šu-Šu, kam se Juiči pochopitelně chystá. Netuší, jaká tragédie ho čeká... Film začíná výměnou názorů na webových stránkách fanoušků zpěvačky Lily s názvem Lilyholic. Diskutují o tom, jaký efekt má hudba Lily na její fanoušky, a také se baví o příšerném případu starém několik let, kdy byl zavražděn středoškolák. Ve stejné době také náhle přestaly fungovat jedny z internetových stránek Lilyiných fanoušků „liliphilia“...