Tohle není romance
Drobní zlodějíčci Spike a Heaton se díky nečekané události stávají vrahy, kterým je v patách policie a především rozzuření farmáři, kteří jsou rozhodnuti zločin pomstít a nevzdát se, dokud viníky neuvidí mrtvé. Talentované režisérce se podařilo beze zbytku využít možností a předností práce s digitální kamerou a díky skvělým hercům a pochmurné krajině, která se stává třetím hlavním protagonistou příběhu, natočit strhující drama o lásce, strachu a nenávisti.