Bemani
Bemani je příběh o lásce. O lásce tří dívek k životu. Společnost však někdy činí život tak krutým, že dívky neváhají sáhnout k té nejzazší variantě – k dobrovolné smrti nebo vlastnímu a rovněž dobrovolnému zhanobení, aby se z něj vymanily. Bemani se však rozhodne vzdorovat osudu a nepřátelství, které ji obklopuje.
Bemani je příběh o lásce. O lásce tří dívek k životu. Společnost však někdy činí život tak krutým, že dívky neváhají sáhnout k té nejzazší variantě – k dobrovolné smrti nebo vlastnímu a rovněž dobrovolnému zhanobení, aby se z něj vymanily. Bemani žije se svými rodiči a sourozenci v bídě a chudobě. Jejich jedinou záchranou je Bemanin sňatek se starým majitelem domu. Bemani se nejprve podvolí a provdá se za něho, ale později, když vidí, jak se i její přítelkyně stávají obětí předsudků a násilí, které na nich páchají jejich bratři a otcové – jedné vlastní otec znemožní studovat medicínu, protože by to byla ostuda pro celý dům, dívka si tedy ze zoufalství zapálí obličej, druhou zabije vlastní bratr, neboť se domnívá, že má románek s mladým vojákem –, rozhodne se Bemani vzdorovat osudu a nepřátelství, které ji obklopuje, a odejde od manžela.