Decasia
Decasia je experimentální filmové dílo, které staví na kontrastu moderní symfonické hudby Michaela Gordona a obrazů ze starých černobílých filmových pásů, podléhajících zkáze stejně jako lidský život.
Decasia je experimentální dílo, které vyvolává ohromení spojením archivního filmového materiálu s původní symfonickou hudbou od Michaela Gordona z Bang On A Can. Využitím prvků z originálních černobílých filmových pásů, jejichž emulze je zasažena strohou zkázou, Decasia zobrazuje snahu člověka o přemožení vlastní smrtelnosti, zatímco před našima očima se rozpadá tkanivo jeho světa. Tento film vznikl jako součást vystoupení Ridge Theateru v multimediálním zpracování stejnojmenné Gordonovy symfonie, předvedeného na Europäischer Musicmonat. Decasia v podobě živého představení měla světovou premiéru v listopadu 2001 ve švýcarské Basileji.