Odvážné sny
Druhý celovečerní snímek indického režiséra je moderní pohádkou o střetu dobra a zla na pozadí současné Indie. Jeho hrdiny jsou mladíci Shomeo a Siddahrta a dívka Turni. Turni žije v dědečkově domě, který ale v poslední době ovládl šarlatán Tantra, vydávající se za božího muže. Zdá se, že jeho jediným cílem je získat starobylý dům.
Druhý celovečerní snímek indického režiséra Subraty Sena je moderní pohádkou o střetu dobra a zla na pozadí současné Indie. Jeho hrdiny jsou mladíci Shomeo a Siddharta a dívka Turni. Turni žije od smrti rodičů ve starobylém domě svého dědečka. Dům a celou domácnost v poslední době ovládl šarlatán Tantra, vydávající se za božího muže. Jeho jediným cílem je ovládnout všechny obyvatele domu a získat tak dům. Tantra má i svého spojence – Turninu tetu Jogini. Shomeo a Siddahrta, kteří se také zabývají kouzly a magií, vidí nebezpečí a rozhodnou se Turni varovat. Turni jim zprvu nevěří, ale poté, co se vliv šarlatána zvyšuje, uvěří, že měli pravdu. Jogini dokonce začne nutit Turni k "zasvěcení". Naštěstí se včas objeví Shomeo a Siddharta, kteří se s "božím mužem" vypořádají a Turni zachrání. Turni doufá, že bude moci začít nový život se Shomeem, do kterého se mezitím zamilovala, ale ten se rozhodne odejít a hledat "opravdovou magii", zatímco Siddharta zůstává a zdá se, že on by mohl být Turni životní oporou.