Svinský život
Sexy tragikomedie o 27leté svobodné matce Elise z Montevidea, která se vydává za oceán hledat štěstí, bezpečí a nezávislost. Její život po tvrdých peripetiích ústí v nečekaný happy end.
Sexy tragikomedie je příběhem 27leté Elisy, hledající štěstí, bezpečí a nezávislost. Jejím snem je vlastnit kadeřnický salon v Montevideu. Protože je ale zcela bez prostředků a musí se starat o dvě děti různých otců, přijme práci jako hosteska a nakonec nepohrdne ani nejstarším řemeslem a stává se z ní úspěšná prostitutka. Když potká pasáka Placida, do kterého se zamiluje, zdá se, že to, o čem kdy snila, se stává skutečností. Spolu s Placidem a ještě s přítelkyní Loulou se Elisa přestěhuje do Evropy. Všichni tři se usazují v Barceloně jako ilegální imigranti. Elisa sní o závratných výdělcích, ale brzy vystřízliví a musí čelit zklamání a rozčarování. Je nucena pracovat jako prostitutka na ulici, její milý ji bije a dramatická situace je násobena vyostřujícím se bojem mezi uruguayskými prostitutkami a brazilskými transvestity. Zásadní zlom do Elisina pohledu na život vnese smrt Loulou. Přestává si Placida idealizovat, její loajalita vůči němu radikálně končí. Tvrdá realita ji přiměje ke spolupráci s policistou. Rozhodování je o to snadnější, když Elisa zjistí, že její dvě děti v Uruguayi kvůli Placidovi skončily v sirotčinci...