Magonia
Hrdinou poetického vyprávění je chlapec-snílek, který při pouštění draků poslouchá příběhy, které mu vypráví otec. Vyprávění o věčném naplňování lidské touhy je chválou lidské schopnosti unikat před drsnou realitou do snění. Film byl uveden v soutěži na MFF v San Sebastianu.
Hrdinou poeticky laděného vyprávění je chlapec-snílek, který každý víkend navštěvuje svého svérázného otce na idylickém ostrůvku. Zatímco otec se každý večer musí vrátit za zdi blázince, chlapec dál uchovává a rozvíjí příběhy o vysněné zemi Magonii, které od něj slyšel. První příběh vypráví o muezzinovi, který ztratil hlas, a o nešťastně zamilovaném mladíkovi, který se mu marně pokouší pomoci. Druhý je o párku cizinců, jimž se v poušti rozbije auto, a tak se seznamují se starým černochem a jeho synem toužícím po nových kontaktech. Protagonistkou třetího příběhu je servírka v rybářské vesničce, která léta čeká na návrat milovaného námořníka. Když se její idol konečně objeví, zjistí, že je až příliš skutečný. Motivy létání, mraků a lodí se proplétají ornamentálně vedeným vyprávěním, jež je chválou útěků z všednodenní reality. Film byl uveden v soutěži na MFF v San Sebastianu.