Boží hřiště
Liz, úspěšná spisovatelka, přijíždí hledat svou dceru Rachel na nádhernou a neposkvrněnou pláž v Sinaji. Zde se setkává s Mustafou, který jí začne vyprávět příběh lásky, jehož byl jako malý chlapec svědkem. Liz je rozrušena a pohnuta celým příběhem a Rachel se pomalu dovídá překvapující a zdrcující skutečnosti z matčina života.