Teroristka
Devatenáctiletá Malli je členkou teroristické organizace, která bojuje proti vládě v džunglích jižní Indie. Spolu s dalšími dětmi se po léta připravovala na sebevražedný atentát, jehož datum se nyní blíží. Dívka, odhodlaná stát se "myslící bombou", má poslední šanci všimnout si nejen smrti, ale i života.
Devatenáctiletá Malli je členkou teroristické organizace, která bojuje proti vládě v džunglích jižní Indie. Spolu s dalšími dětmi byla po léta cvičena v partyzánském boji a nemilosrdném účtování s nepřáteli. Na svůj vrcholný úkol, jímž je sebevražedný atentát, se připravuje od chvíle, kdy se před deseti lety podobně obětoval její bratr Ramu. Malli proto není v boji nováčkem: vlastnoručně již zabila jednoho ze "zrádců" a nijak nepochybuje o své odhodlanosti. Být vybrána k zabití významného vládního úředníka pokládá za čest a bez váhání se podrobuje poslední fázi příprav. Během ní pobývá v domě nic netušícího rolníka jménem Vasu, a právě jeho postoje ke světu a oddanost těžce nemocné ženě zasévají do dívčiny duše první zárodek pochybností. Den útoku se však blíží a spolu s ním i rozhodnutí: zůstane Malli jen zbraní, neomylnou "myslící bombou", anebo se může stát cítící lidskou bytostí?