Zaječí srdce
Tři životem zničení a znavení přátelé Iwano, Maru a Sada se každý večer scházejí ve své oblíbené hospůdce a snaží se dát svému životu nějaký smysl. Občas polapí nějakou ženu, ale častěji jsou nuceni čelit jedné praštěné situaci za druhou. Možná právě toto je ta správná chvíle pro dobrosrdečné, ale neuvěřitelně neúspěšné nonkonformisty, aby se usadili?!