Filmařovy prázdniny
V malé francouzské vesničce v regionu Aude svěřuje postarší manželský pár kameramanovi „na prázdninách“ své vzpomínky na válku, nemoc, smrt… Avšak ani daleko od každodennosti se van der Keuken nedokáže plně osvobodit od pocitů, které do filmu pronikají v podobě autonomních obrazů skládajících dohromady režisérův mentální svět: momenty rodinného štěstí, blonďatý synek teprve objevující svět kolem sebe, fragmenty jeho vlastních filmů, pocta saxofonistovi Benu Websterovi, dvě básně současných básníků Remca Camperta a Luceberta, portrét režisérova dědečka, který ho učil fotografovat… To vše na pozadí letní francouzské krajiny plné slunce a jižních barev a vůní vytváří zvláštní směs smyslnosti a zneklidňující melancholie.