Lucebert, čas a rozloučení
Ve svém výrazu naivní, avšak současně energií nabité Lucebertovy kresby jakoby vnutily neméně robustní tvar van der Keukenovu snímku včetně jeho jednotlivostí. Gesta svérázného malíře diktují expresivní tempo režisérovy koláže překypující barvami, tvary, analogiemi.