Drsňák
Film o lásce na první pohled a instinktivní nenávisti, uvedený v soutěžní sekci letošního Berlinale. Vztah pasáka a studentky se vyvíjí od dívčina počátečního zhnusení až k nečekanému a velmi dvojznačnému citovému poutu. Uniknout z nevěstince a pryč od pouličních rvaček však nebude snadné.
Film o lásce na první pohled a instinktivní nenávisti, uvedený v soutěžní sekci letošního Berlinale. Gangster a pasák Han-gi spatří na lavičce v parku studentku Sun-hwa, do níž se okamžitě zamiluje. Přes přítomnost dívčina přítele neváhá a dlouze ji políbí. Vytrvale pak Sun-hwa sleduje, a když ji přistihne při krádeži v knihkupectví, využije situace: po dopadení majitelem obchodu se dívka musí vykoupit. Vysokou částku ale nemůže vydělat jinak než v Han-giově nevěstinci. Její vztah k nové profesi i místu nabývá po počátečním zhnusení nejisté a dvojznačné podoby. Podobně začínají kolísat i její city k muži, jenž její pád způsobil a po celou dobu ji přes polopropustné zrcadlo sleduje při milování. Přestože se Sun Hwa nakonec podaří nevěstinec opustit poté, co odhalí celou šíři Han-giovy viny, jejich vztah je již příliš silný. Dívka vyhledá gangstera na opuštěné pláži, z níž by mohla vést cesta zcela novým směrem.