Krokodýl
Nenávist, násilí a láska na břehu i na dně řeky Hun, jež protéká korejským hlavním městem. Mladík přezdívaný "Krokodýl" loví a okrádá mrtvoly sebevrahů. Spolu se starším mužem a jeho malým vnukem přežívá na okraji špinavé vody až do dne, kdy zachrání, a poté sám znásilní Hyun-jung, prodanou jejím vlastním přítelem. Krokodýl se tak stává hlavou zvláštní "rodiny", k níž se po řadě drsných střetů s realitou města a krátkém pobytu ve vězení vždy znovu a znovu vrací. Film charakterizuje syrová lyričnost, v níž se jen velmi zvolna rodí opravdový cit, který nakonec spojí Krokodýla a Hyun-jung jen proto, aby je dovedl do zvláštního soukromého místa pod hladinou.