Divá zvěř
Jediný režisérův film situovaný mimo Koreu. Malíř Chung-hae (Modrý oceán) a bývalý voják Hong-san (Rudá hora) se setkávají v Paříži, kde spojí své síly ke krádežím a podvodům. Postupně se však zaplétají s místní mafií a také jejich osobní vztahy procházejí bouřlivým a nečekaným vývojem.
Jediný Kim Ki-dukův film, jenž se odehrává mimo Koreu. Snímek původně nazvaný Dva krokodýlové sleduje osudy dvou korejských přistěhovalců v Paříži. Nepříliš nadaný malíř Chung-hae (Modrý oceán) se seznamuje s maďarskou dívkou Corinne, zatímco bývalý severokorejský voják Hong-san (Rudá hora) překračuje hranice Francie. V klíčovém okamžiku mu pomůže korejská dívka Laura, milenka gangstera Emila (hraje ho Denis Lavant, známý z Caraxových filmů Boy Meets Girl či Zlá krev). Poté, co Hong-sang náhodně přepadne Corinne, oba Korejci spojí své síly ke krádežím a podvodům. Postupně se zaplétají s místní mafií a také jejich osobní vztahy procházejí bouřlivým vývojem. Mezi Chung-haem a Corinne sílí láska, které stojí v cestě dívčin neurvalý ochránce, požadující vysoké "odstupné". Cesta k penězům vede přes nájemné vraždy a do spirály rostoucího násilí vstupuje i sama Corinne. Chung-hae a Hong-san zabijí Emila, ale sami jen o vlásek uniknou smrti z rukou svých francouzských společníků. Neodvratný úder však může přijít i ze zcela nečekané strany.