Ptačí klec
Do hotelu v malé uličce přímořského města přichází mladá dívka s malou taškou a velkou reprodukcí aktu od Egona Schieleho. V hotelu musí zpříjemňovat noc občasným hostům a živit svým tělem sebe i rodinu majitele hotelu. Otec a syn neváhají sami využít jejích služeb, tím silnější je však nepokryté pohrdání, které k ní chová stejně stará dcera. Dívka nenávidí prostitutku i celou živnost svých rodičů, kterou ze studu skrývá před svým snoubencem. Ten však jedné noci skončí jako nic netušící host v náručí prostitutky. Příhoda zprvu jen vyostří vztah obou dívek, nakonec se však stává počátkem pomalého sbližování, během něhož dcera objeví sílu sexuality a její nenávist ustoupí novému porozumění. Jedné noci si tak dívky mohou vyměnit svá místa... Rytmus vyprávění jako by zrcadlil příboj narážející na nedalekou pláž.