Červený satén
Třicetiletá Lilia je obyčejná matka a žena, která se po ztrátě manžela rozhodla žít jen pro svou dceru Salmu. Proto je velmi znepokojena, když zjistí, že Salma se schází s mladým Chokrim, který je muzikantem v kabaretu. Jednoho večera, aby dceru "zachránila", se rozhodne do kabaretu jít. Tam se jí zcela nečekaně otevře úplně jiný a nový svět.
Tunis dnešních dnů. Asi čtyřicetiletá Lilia žije pouze pro svou dospívající dceru Salmu. Po ztrátě manžela v sobě potlačila všechny ženské touhy a přání a život obětovala dceři. Proto je velmi znepokojena, když zjistí, že Salma se schází s mladým Chokrim, který je muzikantem v kabaretu Červený satén. Jednoho večera, aby "zachránila", se rozhodne do kabaretu jít. Tam se jí zcela nečekaně otevře úplně jiný a nový svět. Svět, který jí je na jedné straně protivný a kterého se obává, ale na druhé straně ji velmi přitahuje. Zpočátku se snaží omluvit častější návštěvy podniku tím, že pouze pomáhá tanečnicím ustrojit se a šije pro ně kostýmy. Postupně však opadávají Liliiny zábrany, a když si poprvé obleče taneční kostým, ocitne se na cestě ke znovuprobuzení svého ženského já a znovunalezení pečlivě skrytých a přidušených tužeb, dřímajících v dosud ještě mladém a krásném těle. Vše se ale zkomplikuje tím, že Chokrimu není Lilia lhostejná a Salma se konečne rozhodne říci o svém vztahu matce a Chokriho jí představit.