Karu Süda - Medvědí srdce
Mladý Estonec Nika chce uniknout životnímu stereotypu a odjede do sibiřské tajgy. Mystika drsné přírody i nutnost přežít v extrémních podmínkách ho však naučí novému pohledu na okolní svět i na svůj vlastní život.
Mladý Estonec Nika chce uniknout stereotypu městského života a vydává se do sibiřské tajgy za dobrodružstvím. Chce být lovcem, ale než se jím skutečně stane, musí se naučit žít a přežít v extrémních podmínkách divoké Sibiře, snášet samotu a unést tíhu absolutní svobody i odpovědnosti za své činy. Pomoc a porozumění nachází u místních domorodých obyvatel, jeho osud však nejvíc ovlivní setkání se dvěma protikladnými světy – křehkou učitelkou Guityou, s níž se ožení, a divokou domorodou "medvědí" ženou, se kterou se sblíží uprostřed nehostinné zimy. Film byl natočen podle stejnojmenného románu předního estonského spisovatele Nikolaje Baturina.