Tváří k zemi
Film se odehrává v režisérově rodné Vojvodině, oblasti Jugoslávie obývané početnou maďarskou menšinou. Reflektuje její složitý vývoj tváří v tvář válkám, které zmítaly bývalou Jugoslávií. Na národní přehlídce maďarské kinematografie získal film Zvláštní cenu poroty.