Život jinde
Socorro Nobre je žena odsouzená k dlouholetému trestu. Stereotyp všedního vězeňského života si krátí psaním dopisů slavnému sochaři Fransi Krajcbergovi. Ten přišel do Brazílie z Evropy, kde během německé okupace ztratil celou rodinu. Film je oslavou života i lidské trpělivosti.
Socorro Nobre je žena odsouzená k dlouholetému trestu, který si odpykává ve věznici s přísnou ostrahou v Bahíe. Stereotyp všedních dní si krátí psaním dopisů slavnému sochaři Fransi Krajcbergovi. Ten přišel do Brazílie z Evropy, kde při německé okupaci za druhé světové války ztratil celou rodinu. Černobílý dokument je oslavou života i lidské trpělivosti. Snímek získal mnoho mezinárodních ocenění, např. Cenu za nejlepší dokumentární film na Mezinárodním festivalu audiovizuálních programů FIPA D´OR v Liege ve Francii, stejnou cenu získal i na festivalu v Liége v Belgii a na Chilském festivalu krátkých filmů, dále pak Zvláštní uznání na festivalu v Rio de Janeiru.