To není váš život
Ústřední postavou snímku je obyčejná žena, která není ničím slavná ani významná. Žena, jakých jsou tisíce. Spontánním způsobem vypráví o svých iluzích i zklamáních. Film přibližuje duši a pocity anonymních lidí z jihu Brazílie.
Krátký film natočený v oblasti Porto Alegre na jihu Brazílie. Ústřední postavou je obyčejná žena, která není ničím slavná ani významná, žena, jakých jsou tisíce. Spontánním způsobem vypráví o svých iluzích a zklamáních. Snímek přibližuje duši a pocity anonymních lidí. Cena kritiky za nejlepší krátký film, nejlepší režii, nejlepší kameru, nejlepší střih na 19. festivalu brazilských filmů v Gramadu, Cena za nejlepší film na Mezinárodním festivalu krátkých filmů v Clermont-Ferrandu ve Francii (1992) a v Caracasu (1993).