Helinho a Gaznizé se musejí potýkat s každodenním násilím. Helinho má přezdívku Malý princ, a aby ochránil svou čtvrť, zabil mnoho lidí. K přežití mu pomáhají zbraně. Gaznizé je muzikant a politický aktivista. Vyjadřuje se prostřednictvím své hudby a hudebních nástrojů.