Coruja
Příběh, jehož protagonistou je hvězda 80. let Bazerra da Silva, vypráví o boomu pagody (rytmická modifikace samby), o poselství a smyslu hudby, oblíbené především obyvateli chudinských čtvrtí Rio de Janeira. Bazerra da Silva zpívá o životě ve favelách, o korupci, distribuci drog mezi chudými.
Příběh, jehož protagonistou je hudební hvězda 80. let Bazerra da Silva, vypráví o boomu pagody (rytmická modifikace samby), o poselství a smyslu hudby oblíbené především u obyvatel chudinských čtvrtí Rio de Janeira. Bazerra da Silva ve svých písních nezpívá o lásce, ale o každodenním životě ve favelách, o korupci, o distribuci drog mezi chudými. Snímek získal Cenu za nejlepší krátký film na 5. festivalu brazilských filmů v Miami, Zvláštní cenu poroty na 29. festivalu brazilských a latinskoamerických filmů v Gramadu (Brazílie) a další ocenění v Brazílii. Film vznikl s finanční podporou města Rio de Janeira.